Kasumliku äritegevuse aluseks on rahulolevad kliendid

Me peame edendama oma kliendisuhteid ja olema heade suhete üle uhked. Töötajad – me kõik – oleme heade ja pikaajaliste kliendisuhete sõlmimisel kõige olulisem tegur. Me osutame klientidele õigeid teenuseid õigel ajal. Eesmärk on, et igaüks meist annaks oma parima, tehes seda rõõmu ja uhkustundega.

Rahulolev klient on meie kõige tähtsam eesmärk iga projekti puhul. Proaktiivne ja positiivne suhtumine tagab eduka kliendisuhte isegi juhul, kui tekivad probleemid. Ka siis peame klienti kuulama ja temaga lahendusi otsima.

Iga klient tuleb ära teenida. Seepärast on tähtis mitte näha klientides vastaseid, vaid teha nendega koostööd.

Igaüks meist peab leidma endas kire ja energia, et teha meie tööd meie moodi. Usun, et kui kellelgi on tahe midagi teha, siis on tal ka võime seda teha. Üks minu tänavusi eesmärke oli läbida täispikk triatlon. Ja ma sain sellega hakkama, kuigi pidin leidma treeninguteks aega kolme lapsega tegelemise ja nõudliku töö kõrvalt. Ma ujusin 3,8 kilomeetrit, sõitsin jalgrattaga 180 kilomeetrit ja jooksin maratoni – saavutustunne, mida finišisse jõudes kogesin, oli uskumatu.

Julge olla uhke oma töö, töökoha ja Lemminkäineni enam kui 100-aastase ajaloo üle – ning mis veelgi olulisem, meie ülimalt pädevate ja kogenud töötajate üle.

Kui sa midagi väga tahad, siis ka suudad seda saada. Tõestame seda oma klientidele.

Mattias Jonasson
Sillutusjuht
Rootsi

6.10.2015

30 inimesele meeldib see